neděle 29. července 2012

STAR N8000 5" 800x480 Andoid 4 dual sim

Tento kousek mě příjemně překvapil, to co mne na první pohled dostalo je nádherný, 5 palců velký displej. Pokud jste dosud takto veliký přístroj neměli, budete asi stejně jako já nadšeni tím prostorem a zároveň budete zvažovat, jak se takové monstrum bude nosit. Pět palců je o něco méně, než Galaxy Note, ten má asi 5,3 palců, takže kdo držel v ruce Galaxy Note má srovnání. Prodává se v bílé a černé verzi.
 

Mobil je velmi dobře technicky zpracován a pohání ho nový MTK 6575 chip na 1 GHz, který bez problémů zvládá vše, co jsem na něm vyzkoušel. Ram 512 MB s ROM 4 GB (z toho jsou asi 2,5 GB k dispozici). Samozřejmě standardně umožňuje vložit SD kartu a to dle výrobce až 32 GB. Verze systému je Android 4.0.3.

Je to dual sim dual standby, takže funguje klasicky - současně přijímá na obě simky, v případě, že na jedné právě hovoříte, na té druhé jste během tohoto hovoru nedostupní. Příjemné je, že umožňuje každou simku pojmenovat  a označit barvou, takže např. já mám jednu simku pojemenovanou "osobní" a druhou "pracovní" a rozlišenou barevně, takže na první pohled je vidět, na kterou je mi voláno. Bez problémů bere 3G mobilní data.

Mobil má vše, co na práci potřebuji: Wifi, GPS, Bluetooth,  G-sensor, Proximity sensor, Kompas.
Fotoaparát je 5 MP s LED  a autofocusem a je lepší, než u jiných mobilů z číny. (Někteří prodejci uváději 8 MP, ale je po interpolaci, jako obvykle se čínským eshopům nedá věřit.) Bez problémů zvládne vyfotit A4 dokument tak, aby byl čitelný, co je pro mě osobně měřítkem užitečnosti fotoaparátu v mobilu. Mimoto má ještě jednu kamerku s malým rozlišením mířící dopředu, která je dobrá např. pro Skype video konference, což jsem otestoval a k mému překvapení to funguje.

Většina prodejců už nabízí tento mobil s v Androidu nainstalovanou češtinou i slovnenštinou, což je výhoda pro toho, kdo nepreferuje Android v angličtině, nebo jeho čínština má daleko do plynulosti :)

Mobil dorazil se dvěma 2500 mAh bateriemi, sluchátky, nabíječkou, ochranou na zadní kryt a už nalepeným screen protectorem - prostě standardní výbava.

Asi měsíc jsem ho používal za plného provozu a vše jelo, jak mělo. Poté si jej odkoupil jeden známý, který si ho okamžitě zamiloval. Objednal jsem tedy další, který skončil úplně stejně - asi po týdnu ho další známý chtěl natolik, že jsem mu ho prodal a objednal si tedy třetí :)

Kolem a kolem je to výborný přístroj, který nadchne každého, kdo chce Android, hodí se mu dual sim mobil  a je ochoten nosit 5" displej v kapse.
Výhodou je také to, že jde bez problémů "rootnout" a na stránkách xda-developers má mnoho fanoušků, návodů a alternativních ROMek.


V této chvíli se prodává v různých čínských eshopech za cenu od 170 do 200 USD. Nejspolehlivější bývá Dealextreme.com, který ho dnes má za 216 USD. Při dovozu čeští celníci naúčtujou 20% DPH, takže ho není problém do ČR dostat za asi 5000 - 5300 Kč.

14 komentářů:

  1. Mohl bych se zeptat na výdrž baterie prosím ? Vydrží za normálního používání (cca 1 krátký hovor, pár smsek a tak 1-2hodiny na internetu přes 3G) aspoň jeden den ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně bez problémů vydrží 10 - 15 hovorů, celý pracovní den na WIFI nebo 3G, ještě se mi nestalo, že by baterie došla. Pracovním dnem mám na myslí čas asi 8:00 - 18:00.
    Standardně ho nabíjím pouze v noci od 23:00 do rána.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak dlouho máte ten telefon ?? jsou sním nějaké potíže atd.??? Díky za odpověď

      Vymazat
  3. N8000, který nyní používám mám asi 3 měsíce a funguje bez problémů. Před tím jsem měl tento model už 3x (v celkové délce asi 1 rok), ale pokaždé si ho někdo odkoupil a dosud si nikdo nestěžoval, takže pro mne je to spolehlivý model, který každému doporučuji - sám ho používám na práci, takže si nějaké problémy ani nemohu dovolit. Preferuji ho pro svou spolehlivost i před novějšími modely s procesory MTK6577.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravim,prosím o radu,mám Star N8000 chvíli a na místě kde jsem se v pohodě připojoval přes wifi s mojí bývalou Nokií E52,tak s tímto mi ten přístupový bod strašně padá,pomalu načítá nebo ho to nenalezne!Nepotřebuje to nějaké hloubkové nastavení wifi v telefonu??Díky za každou radu!Honza Ves.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, řešení nemám, ale asi bych v takovém případě jako první věc zkusil změnit šifrování v nastavení routeru (je jich více typů: WEP, WPA, WPA2 ..), možná má telefon problém právě proto. V minulosti mi to u některých androidích telefonů zabralo.

    Další variantou je změnit název sítě tak, aby neobsahoval mezery - pokud je tedy obsahuje. To je vše, co mne napadá k vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by nebylo možné od vás odkoupit nebo zda byste nemohl sehnat pouze baterii k telefonu? Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      baterii pro Star N8000 k prodeji nemám, ale mělo by být možné ji koupit za necelých 200 Kč (doprava je už zahrnuta):

      http://www.mobile-phones.cn/star-n8000-n8000-battery-original-p-8838.html

      Vymazat
  7. Zdravím, měla bych o tenhle mobil velký zájem. Jen by mě zajímalo jestli nemáte zkušenosti s koupi takových mobilů přes Aukro. Bojím se že pošlu peníze a nic nedojde :/

    http://mobily.aukro.cz/model-2013-mobilni-telefon-5-0-android-cz-i3208100976.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry den nyni je mozno koupit na aukru od prodejce ktery ho ma na sklade v cr.

      Vymazat
    2. Kupte od x tech na aukru do druheho dne je doma.plna zaruka.vse v cestune mam ho jiz od kvetna a super.

      Vymazat
  8. Dobrý den,
    je možnost na tento typ telefonu dokoupit baterii o vetší kapacitě?
    Popřípadě jako u modelu Star Note n9770/i9220 (který mají baterii o kapacitě 3200 mAh (je případě tato baterie kompatibilní s tímto telefonem)? Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  9. Nebyly by nějaké fotky (z něj)?

    OdpovědětVymazat
  10. Prodam tento mobil.V zaruce do kvetna 2015.Koupen u nas v Xtech.Super stav displej jeste zalepen folii.Prodam za 3000 kc.

    OdpovědětVymazat