sobota 3. listopadu 2012

STAR B92M MTK6577, 1280 x 720 4.7" Android Dual Sim

Dnes ze Singapuru dorazil mobil, který se zatím tváří, že vezme prvenství vyzkoušenému a spolehlivému N8000. Je to první model s novým dual core procesorem MTK6577 (na 1 Ghz), který mohu doporučit, protože nemá problémy dříve testovaných modelů. Tzn. že má nainstalované všechny google synchronizační služby a bez problému tedy synchronizuje emaily, kontakty, kalendář a úkoly. Myslím, že ani nemusím psát, jakému telefonu je podobný více než trochu, resp. je od něj k nerozeznání. Dodává se pouze v černé barvě. Aktualizace 16.11.2012: nyní je v Asii k dispozici i v bílé barvě.



Opravdovou lahůdkou je 4.7" display s rozlišením 1280x720. Žádný z dříve testovaných modelů takový neměl a vysoké rozlišení je na první pohled vidět. Například při čtení knížek v Aldiku, se na stránku vešlo mnohem více textu a s lepším rozlišením než u jiných, byť větších telefonů.
Výkon v Antutu testu udělal nádherných 5316 bodů.

Jinak je to standardní dual sim, WIFI, bluetooth G-sensor, proximity sensor, light sensor -  vše funguje.
GPS  stejně jako všechny nové MTK procesory má i AGPS. GPS u okna chytilo pozici asi za 4 min a našlo 7 satelitů, takže by mělo fungovat bez problémů.

Instalace systému obsahuje světové jazyky, ale bohužel češtinu ani slovenštinu nikoliv. Jak už jsem psal, synchronizace všech služeb Googlu fuguje výborně, což je pro mě osobně dost důležité, protože je využívám v maximální míře.




Fotoaparát/kameru má vpředu i vzadu (s autofocusem a bleskem), ta vzadu uvádí trochu neuvěřitelných 12 MP, nevím, jak moc je to reálné, ale fotky i video dělá velmi pěkné. Na webu jsem se dočetl, že má slušných reálných 8MP, softwarově interpolováno do 12MP. Já osobně tedy doporučuji fotit 8MP fotky a nic neinterpolovat. Testoval jsem skype a i s přední kamerou byla kvalita o dost lepší, než jsem vůbec čekal.

Zvuk i příjem signálu je čistý a bez problémů. Balení telefonu je standardní - obsahuje 2 x 2000mAh, micro USB kabel, nabíječku, sluchátka, a jako bonus chránič zadní části telefonu, který v mém případě až tak bonusový nebyl, protože byl růžový ..

Zatím to vypadá jako nejlepší kousek, který jsem měl doposud v ruce.











17 komentářů:

  1. Dobrý den (večer), mohl bych se zeptat jak je to s výdrží u tohoto modelu ? Pokud vezmeme v potaz že bych používal pouze jednu aktivní SIM. A jestli se mobil neseká popř. systém nepadá. Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  2. Pro informaci přikládám dlouhodobou konverzaci mezi mnou a tím, kdo si telefon vzal, protože jsem ho žádal o info, jak je s telefonem dlouhodobě spokojen - snad to bude někomu užitečné.
    -------
    15.11.2012
    Zdravim Vas,
    Tak tedy pisi prvni reakce z prvniho dne provozu. Baterie se drzi solidne a gps fix trosku pomalejsi ale prece. Jediny mensi problem, snad jiz se do budoucna neopakujici je. Ze se mi telefon po par hovorech sam od sebe vypnul. Byl plne nabity, takze nevim co se mohlo stat, ale doufam ze uzbto bude ok. Stalo se mi to dnes 2x tak snad naposled.

    Jinak jsem spokojen. Vykon vyborny, skoda jen ze se tak plni ta 512mb operacni pamet, ale to uz si budu korigovat taskkillerem.

    Takze vsechno oka az na to vypinani, tak snad uz sebto opakovat nebude. Kazdopadne dam vedet .

    Mejte se
    -------
    Super, díky za feedback, to vypínání je záhadou, samozřejmě může zlobit jen některá aplikace, ale v případě, že jste jich tam nainstalova spoustu, bude asi trochu problém zjistit, která to je.
    Budu zvědavý na další vývoj ..


    S přáním pěkného dne,

    Ivan
    --------
    18.11.2012
    Dobry vecer,
    Dnes jsem Vas zahledl v GGlobusu, tak me to trklo, at vam napisu. Takze to vypinani souviselo s tim, kdyz jsem mel zapnute obe sim tak se mi to pokazde dvakrat vyplo, zvyknout se na to da, ze se mi kazdy pracovni den rano vypne tel. Takze uz si to hlidam. Kdyz mam zaplou jen jednu sim - vikendy a po praci, tak se tel. Nevypina. Jinak rychlost telefonu supr, snad jen skoda te 512 mb operacni pameti RAM , samotny system androidu 4 ji zaplnuje systemovymi aplikacemi tak, ze mi zbyva pro spousteni aplikaci cca 100mb. Ale da se to. Jedina nevyhoda oproti memu staremu telefonu je snad jen gps fix. Cip zrejme neni tak citlivy, nekdy na fix cekam opravdu dlouho i kdyz mam primy vyhled na nebe - jsem venku. Co me vsak opravdu prekvapilo je ten display s krasnym rozlisenim, to je fakt skvost. Pozorovaci uhly taky perfektni.

    S telefonem jsem tedy spokojen. Do budoucna bych klidne sel znovu do cinskeho star telefonu. Tak snad nezmenim casem nazor. Prece jen, mam jej chvilku.


    Preji hezky vecer
    --------
    Dobrý večer,
    jsem rád, že jste i přes drobné chybky spokojen a ještě jednou díky za feedback.

    Možná zkuste zaexperimentovat a prohodit simky ve slotech - předpokládám, že data taháte jen z jedné simky, třeba to bude mít na to vypínání efekt.
    Ještě mne napadlo vypnout 3G (ale data by potom jela jen na Edge): Settings > More > Mobile networks > 3G service > Enable 3G > off
    Třeba to bude mít efekt. Nic dalšího, co by se s tím dalo udelat mne nenapadá.

    S tou pamětí nic nenaděláte, 512 MB je u těchto chipsetů standard, i když už jsou na obzoru modely s 1 GB.


    S přáním pěkného dne,

    Ivan
    --------
    3.12.2012
    Dobry vecer,

    Tak jen pisu nejake ty novinky o telefonu.
    Telefon jsem si bezproblemove rootnul asi pred tydnem a doladil diky tomu par systemovych aplikaci, diky tomu zoptimalizoval vytizeni operacni pameti RAM. Taky jsem vypnul konecne cinske sms ktere mi stale chdoily.telefon pouzivam kazdy den v rezimu dualsim v praci a po rootu a doladeni uz zadne problemy s vypinanim. Jinak ta gps akorat nabiha strasne dlouho porad, ale na xda uz se pracuje na reseni a take na nove rom tak jsem zvedav. Taky jsem se tam docetl dost zajimavy tip. Zkuste najet do settings-> about phone a zde trikrat rychle zasebou, mozna vickrat poklepejte na napis Android version 4.0.4 . Dostanete se do skryteho a velice zajimaveho nastaveni. Dost uzitecne.

    Tak se mejte pekne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Asi si udělám na Vánoce radost a pořídím si jej. Dokonce jsem našel i verzi s 1GB operační pamětí, takže by neměl být problém se zaplňování :)

      Vymazat
  3. Dobrý večer,
    měl bych pár dotazů ohledně tohoto smathphonu. Jak rychle a jak kvalitně fotí tento foťák? Nevíte náhodou, zda se dá do telefonu nahrát cyanodenmod (jestli si s ním rozumí a tak). A v neposlední řadě by mě zajímalo, jaké je celkové zpracování telefonu.
    Děkuju za odpovědi.

    OdpovědětVymazat
  4. zpracování perfektní, žádná levně působící šunka, foťák v exterieru supr avšak interier a blesk nic moc. Pravě upgraduju na android 4.12 JELLYBEAN rom z xda.



    Robin

    OdpovědětVymazat
  5. prave jsem nainstaloval uspesne jelly bean 4.1.2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      můžete mi, prosím, poslat přesný odkaz na tu romku?
      Děkuji

      Vymazat
  6. s jelly beanem mam antutu score 6050 !!! s ics jsem mel jen 5316

    OdpovědětVymazat
  7. Dobry den, jde na telefonu rozjet čeština? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. zde je odkaz na forum, kde najdete vse o tomto telefonu i romku jellybean http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1952991&page=73

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukal jsem na link a je někam do prostřed fóra a nemohu nalézt ROM. Mohu Vás poprosit o repostnutí odkazu, případně napsat, jak se ROMka jmenuje? Díky

      Vymazat
    2. Zdar Robine, můžeš prosím hodit link na ten jb, a není na to cm10,případně 9. a nějaký rozumný návod instalaci jb případně cm. mám ONEX s cm10.1, takže nějaký zkušenosti jsou, ale na jiným stroji. Dík

      Vymazat
  9. cestina rozjet jde vsude krom nastaveni

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím, prodám tento telefon s android JB 4.1 , opravenou antenou GPS . za nejake 3 tisíce korun. zájemci - 720275936

    OdpovědětVymazat
  11. Telefon je samozřejmě v pořádku a plně funkční, na displeji folie hned od začátku. Tzn. bez jediného škrábance. Pro další info mne prosím kontaktujte

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím,mohu se zeptat kde bych na tento telefon mohl sehnat nějaký kryt(silikonový). Zkoušel jsem dva tvrzené silikonové kryty z Galaxy S3 a bohužel nepasovaly. Chtělo by to jedině nějakej měkčí, pač ty rozměry jsou skoro stejné.Nějaký originál na tento typ se asi neděla co. Jinak s telefonem jsem maximálně spokojen!!

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravim, prodam vyse zmineny telefon ( presne tento konretni recenzovany kus) za 2500,- CZK. Mam novy tak jej chci prodat. Zajemci prosim na tel. 720275936

    OdpovědětVymazat